2007年11月26日星期一

功課摩打手

我而家係公開大學修讀一個學士學位,一邊工作,一邊讀書,其實都幾辛苦!
每份功課就份份新鮮,份份甘,有時做到冇哂心情,即使做完,得出來的結果未必係一樣.
我記得有一段是讀書的黑暗兼地獄時期,除了每日要返朝九晚八的工之外, 仲要一個月要做成5份功課,平均要6日要完成一份(以30日計算).
當時自己都唔知道點解有咁大的毅力同勇氣去渡過呢段時期,還有財政上的緊絀,因為要俾家用之外,仲要每個月要有5000元交學費, 以一個收入不足2萬的小妹,當時真係窮到講不出聲, 只有減少出街逍費的機會,才可以安然渡過.
當時我知道未來OU的學費有頗大的調高,所以趁果段時間盡快完成所有科目.
某同學問我怎樣可以做到?
我告訴他最重要係好好利用時間,最好係努力時要自己一個人,假如拍拖的話, 雙方真係好難維繫,因為他/她以為唔陪對方,除非大家彼此體諒的話就會好少少.
終於黑暗時期過去, 彩虹的時期開始啦!
今個月馬不停蹄趕起2份功課,只要做埋最後一份就可以安心去考試,以及完成歷時4 年的大學生涯.

終於小妹其中之一的夢想將會實現, 心情超興奮!!!!!!!!!!