2007年12月16日星期日

逍遙小妹帶你去張家界 - DAY 3

DAY 2 果晚, 我和遙爸媽自費去睇武陵源夜間風情表演, 呢個表演有兩部份, 第一個部份就係介紹湘西民族風情表演, 兼有一個好特別節目就係有一個男人可以唱到女聲,而且唱到真的一樣, 最厲害可以扮唔同樂器的聲音.

第二部份就係湖南氣功表演, 令我最深刻的兩個印象, 分別有一個赤腳行上燒紅的鐵片上, 佢行的方式唔係快速地跳過, 而係用腳" 卒"落去果D鐵片上面, 睇到我心到寒埋添.
而另外一個就係有一個氣功師夫用氣功訓係地下, 用2條石屎柱壓在佢上面(平均每條有400公斤), 仲要在場搵6個大肥佬,每個人平均超過180LBS企係石屎柱上面, 跟住師夫用氣功將2條石屎柱及6個大肥佬向上頂上去. 總重量都有400X2 +81X6 = 1286公斤. 氣功師夫真係好厲害.
如果你地下次去張家界的時候, 記得俾錢睇呢個表演, 簡直值回票價.

睇完表演之後, 返到酒店都成11點幾, 可能大家都好累, 我好快就進入夢鄉, 與周公子傾計 ^^


DAY 3 行程

上午搭車到武陵源風景區.
中午到黃石寨公園------> 六奇閣----->摘星台----->金鞭溪------>水繞四門
晚上到張家界綿天國際酒店品嘗武陵源三絕風味的晚餐.

咁點呢條溪叫做金鞭溪? 原因就係呢條溪流過金鞭岩, 因為呢個風景區主要的岩石係金鞭岩, 所以取名叫金鞭溪啦!

金鞭溪所經之地被譽為“世界上最美麗的峽谷”。

  • 花果山:位於金鞭溪入口處,這里溪水平緩,河床相對開闊,一串瀑布從高山上傾斜而下,所以電視連續劇《西游記》就是以此處為花果山外景地方的。
  • 金鞭岩:是張家界數以千計的奇峰怪石中又一典型,它從山間拔地而起,三面筆陡,有棱有角,金光閃爍,氣勢雄偉,因形同古代兵器中的鞭而得名。相傳,秦始皇趕山填海到此,因醉酒不慎墮落金鞭岩而化作石峰。
  • 紫草潭:位於金鞭溪與砂刀溝匯合處。紫草谷為紫紅色砂岩,因經過流水多次衝刷成為槽狀,而名為紫草潭。潭水清澈見底,奇峰、綠樹、紫石映入潭底,斑駁陸離,水光鱗鱗,綠影搖曳,極為自然和諧。潭上的小橋是一塊完整的天然巨石所形成。
  • 跳魚潭:位於紫草潭下游。若把金鞭溪比作絕代佳人,兩潭則是其一雙動人的眼睛。跳魚潭也是由溪水衝刷成的石槽,水流傾瀉入潭,形成落差,游魚產子期溯水而上,至此活蹦亂跳,故名跳魚潭。
  • 張良墓:位于水繞四門柏柳岩下的孤台上。這是張家界重要的人文景觀之一。相傳,漢留侯張良在西漢江山奠定後,便隱匿於武陵源,並葬於此地。


武陵源三絕其中風味一絕令我奉獻咗第一次, 就係...............食兔肉啦!

兔肉的味道帶有少少的羊肉酥味, 肉的口感似食豬肉. 但遙媽試了一口就不再吃了, 因為她不喜歡吃野味.而喜歡試新事物的我當然唔會錯過食兔肉啦! 我覺得都OK啦! 或者體力消耗太多, 所以自己變得無肉不歡. 嘻嘻!

(PS 解答DAY 2 的答案係湖南人, 因為四川人唔怕食辣, 但湖南人只怕唔係辣呢.)