2008年2月18日星期一

面試猶如相睇

小妹今日去咗面試, 去見一份laboratory assitance的工作, 都有4個professor來見.

最唔好彩係我是第一個見的,心理壓力都幾大呢, 因為我以為佢地會問關於實驗室安全的問題, 但卻問了一些幾空泛的問題, 結果, 果條題目就..........衰咗LU~~

其實呢份工只係合約形式, 佢都會問我關於對呢份工的睇法, 我只有答些大路的答案, 而且professor仲話唔會有promotion, 你要再重新apply過, 而我亦都給一個答案就係我會一邊做,一邊進修. 唔知呢個答案會唔會滿意呢?

面試完了之後,果然係成身鬆哂, 我仲同其他一齊apply的人說聲"good luck".

經過呢個經歷之後,我發覺面試猶如相睇,應徵者一定會係最俾好的一面俾對方, 這是無可口非的, 但係真正做與面試是否一樣, 就要睇對方的眼光呀!