2007年8月23日星期四

情慾小說

呢幾日都用廣東話來寫文章,實在有D唔多習慣.所以我寫完呢篇之後會用白話文來寫文章,希望你們會喜歡啦!遲D我會POST登過報紙的文章呢~~

大家記住密切留意

今日睇完一本台灣言情小說,講起言情小說都可算係女性的"PLAYBOY"雜誌,因為女性都有性需要嘛,佢地多數會睇呢D讀物,令自己幻想是小說中主角.所以呢D小說會很多女去買,一來唔會怕尷尬,二來封面精美,三來係平過出面D什麼"龍虎豹".因為這三大原因,呢D小說佔香港市場都幾大GA.

由於小妹而家處於感情空白期,所以當自己心痕痕時,我都會睇它呢,一來可以欣賞佢地的寫作技巧同用詞,二來俾自己暫時過一陣自我幻空間,但最重要係令自己對愛情還有一D憧憬,搵出平衡點.其實現今社會變幻無常,當雙方交往時候,有太多不能預知的變數,而且這變數不是出自雙方本身,而是圍繞雙方,如雙方家庭便是好例子.我便是好好人辦,皆因每次戀愛失敗都係受家庭影響.假如自己甘於寂寞,一個人過都不錯選擇,因為我發覺除了愛情之外,世界各種事都有興趣,所以有能力的話,我會揹起背包環遊世界,擴闊自己眼界.
所以逍遙小妹就由這裏得來的~~~ ^&^

講個小秘密,小妹也是某個言情小說作家的粉絲,差不多收藏佢的作品,但屋企地方太細,再沒有買佢作品LU.初時看果陣塊面都會面紅,但而家就......嘿嘿!連我前口架仔都鐘意睇呢,佢話作者描寫得好細緻.

各位修練武功的男仕可以參考呢D進行修練,好過睇AV啦~~~而且女朋友會覺得你好有文學修養添!