2007年8月23日星期四

情慾小說

呢幾日都用廣東話來寫文章,實在有D唔多習慣.所以我寫完呢篇之後會用白話文來寫文章,希望你們會喜歡啦!遲D我會POST登過報紙的文章呢~~

大家記住密切留意

今日睇完一本台灣言情小說,講起言情小說都可算係女性的"PLAYBOY"雜誌,因為女性都有性需要嘛,佢地多數會睇呢D讀物,令自己幻想是小說中主角.所以呢D小說會很多女去買,一來唔會怕尷尬,二來封面精美,三來係平過出面D什麼"龍虎豹".因為這三大原因,呢D小說佔香港市場都幾大GA.

由於小妹而家處於感情空白期,所以當自己心痕痕時,我都會睇它呢,一來可以欣賞佢地的寫作技巧同用詞,二來俾自己暫時過一陣自我幻空間,但最重要係令自己對愛情還有一D憧憬,搵出平衡點.其實現今社會變幻無常,當雙方交往時候,有太多不能預知的變數,而且這變數不是出自雙方本身,而是圍繞雙方,如雙方家庭便是好例子.我便是好好人辦,皆因每次戀愛失敗都係受家庭影響.假如自己甘於寂寞,一個人過都不錯選擇,因為我發覺除了愛情之外,世界各種事都有興趣,所以有能力的話,我會揹起背包環遊世界,擴闊自己眼界.
所以逍遙小妹就由這裏得來的~~~ ^&^

講個小秘密,小妹也是某個言情小說作家的粉絲,差不多收藏佢的作品,但屋企地方太細,再沒有買佢作品LU.初時看果陣塊面都會面紅,但而家就......嘿嘿!連我前口架仔都鐘意睇呢,佢話作者描寫得好細緻.

各位修練武功的男仕可以參考呢D進行修練,好過睇AV啦~~~而且女朋友會覺得你好有文學修養添!

9 則留言:

ms M 說...

唔。。。。。等我估下。
會唔會係寫尋秦記的作者﹖ 我睇過本小說少少。。。。嘩。。。。咸到呢。。。。。

Old Cake 說...

逍遙派掌門有禮! hehe

逍遙小妹 說...

冧歌派掌門人有禮! HAHA~~
如果我買到MIC的話,與你一起合唱呢~~
可以組成"逍餅一派" :)

苗娜~~~

尋秦記的作者同衛斯理,黃易的風格差不多都係少少鹹呢,真正鹹果D係台灣言情小說呀~~
我見到很多女去租呢D書去睇呀~~

K1 說...

唔係喎,我覺得黄易D咸過衛斯理好多。不過你講果D台灣言情小說就未睇過,無得比較。

逍遙小妹 說...

K1~~

你可以去租一本來看呢,但如果你是男生的話,感覺會有些差別呢~~ ^^

暗黑的卡夫卡 說...

Just wondering whats the book title of those famous "台灣言情小說"?

I am VERY interested!!!

又﹐尋秦記的頭七集小說應該叫尋春記!

K1 說...

有機會會租本黎睇下,不過我都唔知我呢邊邊度有得租:P

逍遙小妹 說...

K1~~

你住在外國或是大陸呢? 因為在香港的漫畫小說都有這些小說,各大書店如商務,大眾書局都有得買呢~~那些小說是尋夢園出版的,而我的偶像作家是夙雲呀,她以前的作品比較多露骨,但現在著重情景及描述對愛情的看法.

卡夫卡~~

你是經米乎人手冊而到這裏一聚嗎? 我感謝你們到這裏相聚,因為你們每個意見都是真心的,我會很樂意聆聽各位意見.
至於尋秦記是TVB早幾年都拍過呀,是講時光回流到秦朝,但小說我沒有仔細看過,我會到圖書館去看一下.

說...

卡夫卡&小妹

黃易既尋秦記頭七卷係台灣言情小說面前不值一晒。屬小兒科而已。不過我比較欣賞佢係後面個幾卷度玩政治勾心鬥角既故事編排同歷史人物配搭。

事實上各大網路討論區上有許多台灣大陸網友創作既言情/情色故事
雖然爛作品一大堆
不過如果識搵的話
優質作品其實不少

言情方面比較多既如:
暗夜妖姬
畢業旅行
往事回憶錄等等
都值得一看

如果你中意情色一d:
胡作非既凌辱女友
同學的可愛女友
阿賓的故事聽說甚至wiki都有講!