2007年8月21日星期二

被"超"事件

由於小妹膚色同輪廓不似中國人,似混血兒,所以這些年,每次在街上行時,都會被異性和同性"被超".有些人會望完一眼之後,就會繼續佢自己的行程,但有些人會不停地望,令我感覺到外表上被人強姦咁.但不停望的這些人的身邊有伴侶,佢地真唔怕伴侶生氣嗎? 現在有3件經典事件,同大家分享一下~~



被超事件一


前年,我讀緊DEGREE時,果日係禮拜日,常我上完課之後,我到大學的CANTEEN分享我午餐時,我見到對面年約五十歲的男人眼甘甘望住我,而且佢目不轉晴地望住我都有10分鐘咁耐,無論我做什麼,佢地不停地望住我.但佢隔離就是佢老婆.被超的10分鐘真係辛苦,令到我午餐要超快地完成.原來男人就算有老婆都可以明目張膽昅女的.


被超事件二

上次係男人,今次係女人"超"女人,最近小妹剪了一個短髮.當小妹回家坐升降機時,我見到有個打扮成TOM BOY的女人不停地望住我,我心想你個"老婆"係你隔望喎,不要太張揚呀!果個TOM BOY仲要同佢"老婆"打情罵俏地咬佢"老婆"的手,真係"毛管梀".


被超事件三


上兩次都是心靈上被強姦,而今次係帶來好運.有次香港落好大雨,我在火車等待落車前3分鐘,有個約五十歲的佬在我前面時,佢仲要擰番個頭望我都超過3分鐘,被"超"的我冇作出什麼反應,但到站時候,佢居然開傘子遮埋我到月台,當時我有帶傘子的.當被遮後,我對佢說聲多謝.可惜我心裏面非常失望,因為我的外表只吸引到中年男仕,帥哥是冇我份呢~~~

各位BLOG友,你地有"被超"經歷嗎?


→_→ 一 一+

6 則留言:

說...

吓!睇黎小妹你真係無十足都有九成似林嘉欣咁靚喎~

逍遙小妹 說...

阿米~~

D人可能覺得我怪先會望我掛~~哈哈
多謝你讚賞先,或者你見完我之後,只有一成係似林嘉欣呢~~

ms M 說...

小妹的回頭率一定好高呢!

北夫人 說...

林嘉欣喎...似混血兒咩?!乜唔係D什麼model如Danielle, Amanda, Lisa等等才是mix樣嗎?

我行街通常唔望人,經常被超都不自知,通常是身邊的人話我知有人昅我我先恍然大悟,平時我係唔覺有人望自己的

米搞你又約逍遙攞書咪有得一睹佢廬山真面目囉!

說...

>米搞你又約逍遙攞書咪有得一睹佢廬山真面目囉!

我怕米太鬧喎。

逍遙小妹 說...

米太不會鬧呢~~因為我相信米太是很大方兼高EQ的,是關米太俾鐵大阿叔窒都一笑至知,真佩服米太的修養,娶了她是你的福氣呢~~

我也想見米生廬山真面目呢~~ ^^