2009年5月17日星期日

請你講少D啦! 特首!

特首呢排真黑仔,禮拜四講完"代表論"之後,即時俾全香港市民鬧到飛起,其實"代表"一詞是很敏感的,每個人都是獨立個體,沒有別人可代表自己,只有自己才可以代表自己.
特首,你要明白,你只是特區之首,而唔係香港人代表呀,你憑什麼做香港人的代表呀!
所以,請特首講少D啦,多講多錯! 少講少錯!不如用多D時去諗吓點救香港人逼切需要的問題,至少幫助低收入人仕仲有建設性啦!
我知,特首只想替阿爺傳話,但唔需要傳到10足10呀,有D野係真的唔可以講呀!!!
看來特首仲有排頭痕添,因為六四同七一係香港人表現各方面的訴求,而我今年的訴求係2012要有普選特首及立法會,仲要被選的人唔係經批選就好啦...........

小妹終於完成天昏地暗的考試日子啦!!!!!!!
從考試領會到.......光明是要由黑暗走出來.......
所以小妹想送上一首感觸的歌.........



走出黑暗的世界

走出黑暗的世界吧 朋友
雖然外頭依舊是漆黑一片
然而那裡有暖和的陽光
有輕輕吹拂的風
走出黑暗的世界吧 朋友
雖然外頭依舊是漆黑一片
然而那裡有花兒的芬芳
有人間真情的溫暖
只要你把你的雙手伸出來
把你的心窗打開
你的眼睛已被無情的手遮掩
請不要讓心靈也給掩蓋
走出黑暗的世界吧 朋友
關心你的朋友們在切切期盼
希望你和他們分享生命的曙光
陪伴你走過漫長的黑暗