2007年12月23日星期日

逍遙小妹帶你去張家界 ---- DAY 6 & 感受篇

DAY 6 係呢個旅程的最後一日, 果日我們食咗五星級酒店的早餐, 比起之前食的已經算最好, 畢竟張家界仍然處於開發之中, 很少外國人會來這裏旅行.

最後一晚所住的酒店係常德共和大酒店, 是一座集新概念五星級的城市會議休閒度假型酒店, 而酒店由主樓, 娛樂會議樓, 別墅及原生態湖區所組成.

但唯一美中不足的浴室的窗, 當外面有燈光時, 由外面係看不到浴室, 但外面燈光比浴室暗時, 如果有人在浴室沖涼時, 就會一覽無遺, 飽受眼福, 最適合情侶, 夫妻住呢, 嘿嘿!

由於遙爸跟另一個男團友住, 所以他對呢個古惑的窗非常不滿, 還向領隊反映.

這古惑的窗令我想到喵喵在浴室沖涼, 而北北在外面欣賞喵喵出浴的誘惑姿態, 實在太誘人啊! 呵呵!!!

食過早餐之後, 我們要坐車到長沙機場, 係香港機場, 我們唔可以近距離見到飛機, 而長沙機場就可以做到, 因為我們要行一段路先登上飛機的.

由長沙飛到香港, 我的耳鳴比去長沙明顯地減輕咗好多, 但如果下次要去高原地方, 我都要睇定醫生LU.

今次張家界的旅程圓滿結束, 多謝各位收聽! BYE BYE!!!!


逍遙小妹感受篇

係呢個旅程入面, 我學識一樣好重要的東西, 就係適應力, 因為有時環境不許可時, 人就要作出適應, 正所為適者生存嘛!

點解我會被呢點深深體會呢? 因為張家界的景點與景點距離比較遠, 所以中途要廁所的設備非常簡陋, 甚至要去一間冇廁所的門如廁.

無論環境點惡劣都好, 我們應該要適應環境, 只有適應不同的環境, 我們先會珍惜現在所擁有的一切, 包括人和事.