2008年8月3日星期日

女人的十大條件(一)之阿媽篇

在現今社會裏,每個女人都要演不同角色,如阿媽,女朋友,老婆,單身女,以及女强人角色.
每個角色都有不同之處,想好好演不同角色,就要看以下十大條件;

首先要介紹的偉大角色,當然是阿媽啦! (有誰唔滿意?小心俾雷劈呀!)

第十位 --- 精打細算
而家通賬咁厲害,如果你係有錢人的話,就唔駛度住度住,但如果係打工的話,就要到處四圍格價,又或者等到特價先去買.先可以將錢盡量發揮,即係"應駛得駛"

第九位 --- 善用時間
時間係唔會等人的,尤其是一邊工作,一邊要照顧小朋友的媽媽,對她們來講簡直是爭分奪秒,每朝返學,返工就係一個好例子,佢地要照顧小朋友返學,又要準備早餐,仲要照顧自己同老公返工,同一時間要做三件事,超人都未必得啦!

第八位 --- 懂得入廚
做阿媽至少要識整一兩味拿手小菜,為小朋友及老公著想,如果唔識煮的話,就要好好學習,因為呢個係阿媽必殺技!

第七位 --- 包容體諒 (一句講哂就係"忍")
見到小朋友"駁嘴"時,一定要忍住唔打佢,唔鬧佢,而且仲要好好解釋俾佢聽.如果自己係壞脾氣的人,就要自己冷靜一下,過冷河先,咁對小朋友,自己都係好事.

第六位 --- 要俾別人快一步
而家養小朋友都要駛幾多錢,有D仲話要一個要成四百萬,所以要有一套投資計劃,先可以輕輕鬆鬆來應付育兒費用,而且仲要小朋友幾歲時已經要幫佢地開始計劃,你話唔要快人一步,理想又點達到呢?

第五位 --- 切忌做鵝(日哦夜哦)
每個人都唔鐘意俾人哦,做阿媽真係唔好時時都哦老公,小朋友咁,哦得多的話,老公都怕咗你啦!

第四位 --- 要有危機意識
好多家居意外都係人為所造成,所以做阿媽要有相當高的危機意識,先可以將意外減到最低.

第三位 --- 高EQ同AQ
阿媽要有相當高的EQ同AQ,因為佢地要面對老爺奶奶,小朋友,仲要應酬老闆,老公的朋友等,而且有時要面對逆境,EQ同AQ少D都唔掂.

第二位 --- 冒險精神
生仔係一件高風險的事情,由懷孕到生得的期間,每分鐘都要同死神搏鬥,少D冒險精神都唔得.

第一位 --- 不怕辛苦,不怕痛
生仔係痛苦級數排行第十,即係話最痛就係生仔,所以男人呢世都唔會明白呢種感受,所以阿媽要唔怕辛苦,唔怕痛生小朋友先可以做到.

PS 如有遺漏,不妨提出.小妹樂意接受不同意見.