2007年12月2日星期日

逍遙頻道今日首播啦!!!!!

各位支持小妹的博客!

今天是逍遙頻道首播的大喜日子~~ YEAH!!!!!
其實有些對大家唔好意思是關頻道一拖再拖, 小妹終於覺得今日要同大家和自己兌現承諾, 就是在這開咪啦~~~

雖然PODCAST已經有了一段日子,但對我來講都係一種新的玩意,而且而家仍然在摸索階段,希望大家可以俾多D不同意見,可以令這頻道產生不同的火花.

在這多謝對小妹的關心,我只有係呢度說一聲"感謝"你地

好啦!!今日的主菜要出場啦!!!!!!

張家界之旅~~~ DAY 1

5 則留言:

xiao zhu 說...

恭喜小妹嘅消遙頻道成功啟播呀?

有一個小小嘅意見呀,如果可以係文章裡面加番一啲廣博內容嘅摘要或者重點,咁會更加容易令到聽眾加深印象。因為一般黎講,單靠聽覺去吸收係比較困難嘅,如果可以有埋視覺上媒介,會相得益彰。又例如今次(同黎緊都會繼續)講遊記,貼一啲相出黎效果就會更加好。

哈哈,希望你唔好介意我諸多意見呀。期待下一集快啲推出喇。

ms M 說...

小妹﹐
你把聲好磁性呀!

北夫人 說...

逍遙,你把聲真係好成熟好有女人味!和現實中的你好像有點不同,因為你真人是比較爽直的,齋聽你把聲感覺別一番風味!

背景音樂選得唔錯啊,令人聽得好舒服,繼續努力啊!

逍遙小妹 說...

小豬~~

多謝你的意見呢,D相會加以整理後在稍後推出在相簿之中,而在頻道中的稿呢,其實我係即場講呢,唔好意思呢~~
我會DAY 2會加入去呢~~~

苗娜~~
多謝~~~

喵喵

聲音經過大氣電波是有所唔同呢,因為從我聲線會給你一種另外幻想(假如你從來沒見我的話) 哈哈~~~

暗黑的卡夫卡 說...

Good one...keep it up =)