2008年2月26日星期二

MY DREAM WINE

今日難得準時放工, 我到沙田的CITY SUPER的紅酒部逛一逛, 去看心儀的紅酒, 原來呢幾年的紅酒的價錢已升了不少, 到了CITY SUPER的珍藏酒室入面, 見了不少我的心頭好, 如Carruades de Lafite (LAFITE仔) 2000, PETRUS, LYNCH BAGES, LATOUR等等. 其間, 有位男仕指住Carruades de Lafite (LAFITE仔) 2000 HALF (75CL)嘩了一聲, "呢隻LAFITE 仔買到咁貴呀? 我以前買都係600幾喎, 而家要成1700元, 好貴呀!" 跟住有經驗的SALES話" 係呀, 而家都升咗唔少".



其實我真係好想買Carruades de Lafite (LAFITE仔) 2000來品嚐一下, 但遲d政府會減酒稅, 到時再買都未遲.



但如果香港成為紅酒集中地的話, 咁紅酒期貨都可以值得投資一下, 因為名酒已是買少見少, 求過於供的情況下, 紅酒期貨真的可以升至數倍.



到目前為止, DREAM HOUSE 就暫時買不到, 但DREAM WINE都希望擁有, 就是

PETRUS--就係林建岳送俾步組的紅酒.



呢隻紅酒點解咁貴, 因為產量少, 每年只得2萬多枝, 比起LAFITE, LATOUR更罕有, 而且冇SECOND WINE(副牌酒) --- 因為果園地方少, 所以產量變得更少,當我望到PETRUS 2004的價錢就令我卻步, 價值要24000多元, 如果擁有自己出世年份的PETRUS都要成5萬多元, 所以每年的PETRUS都係佳釀.



心儀的PETRUS都要成萬蚊一枝, 有機會可以品嚐的話, 真係可以夢想成真!




沒有留言: