2008年4月12日星期六

街之所見

今日做完facial之後,去紅磡火車站途中,見到金石良緣的女主角鐘嘉欣,她真人都幾高佻,高度太約5呎7吋.

其實,她從華組之後,過一些不太似明星的生活,依然very nice,難怪有咁多粉絲支持她呢!!

前日上班時,我看見一個車牌都幾有趣,車牌編號是 ME5884,將音取於"我唔發到死".

我當然想發達啦!但唔想死住喎,更加唔想發福至死呢!

4 則留言:

L L 說...

小妹:

你高還是她高?

逍遙小妹 說...

朗兄~~

我不高呢~~~我只有5呎1吋高啊! >_<

匿名 說...

逍遙小妹:

鐘嘉欣見到妳咪覺得好得意,妳兩個咁似:)

Daniel.

逍遙小妹 說...

DANIEL~~

我和她點會似喎~~~你太說笑呢^^

我有佢咁苗條就好呢~~~