2008年6月24日星期二

東京遊---DAY 3

DAY 2晚上住的酒店是新横濱太子酒店,整座建築物是圓柱體形狀,像香港的怡和大廈,酒店內的房間地方很少,沒有很多的地方去放我們的行李,所以連床都是單人床.另外,我們還跟幾個團友去日本的居酒屋吃宵夜,食物水準不錯,也許日本的材料比較新鮮的關係,所以我覺得日本很多食物比香港更好吃! ^^


DAY 3的早上,我們首先去平和公園睇櫻花,我們只睇到八瓣櫻,但睇唔到五瓣櫻,之後去御殿場OUTLET shopping,途經有一個小型商店,專買很多土產, 記念品以及售買機兼扭蛋機,我也扭到幾個有日本傳統產品的章.


到了御殿場OUTLET之後, 我們盡量利用短短2個半鐘頭的時間,我買了一對nike波鞋, 一個高達模型.當我和遙妹行到很攰時, 我們去到麥當奴食咗香港冇得買的蝦餅堡餐, 烤卷餐同加10元的Premium coffee, 當地只要100YEN就可以飲到,而且比香港更有咖啡味,更苦呢, 不過真係好好飲囉.但係果度的軟雪糕真係好貴,要成2佰幾YEN,差不多港紙20元,所以我們都冇試過,其實在日本便利店買的雪糕已經比香港好食好多倍,皆因日本的牛奶係最滑呢!

shopping 之後,我們到了富士急遊樂場,我和遙妹都冇玩任何遊戲,只是到處參觀,因為果度的機動遊戲實在太剌激啦! 我怕自己頂唔順,所以就冇玩LU.雖然冇玩呢D遊戲,但我都果度買些手信,而且有些係限定版添!
富士急遊樂場有3個最剌激的過山車,包括一個係速度最快的過山車(DODOMPA),由起動至172公里只需1.8秒; 一個就係擁有全世界最大落差的過山車(FUJIYAMA),而落差有79m,這紀錄已入健力士紀錄大全.另外仲有一個最最最厲害的過山車(え)(中文解"咁都得"),因為呢個過山車係會不規則360度轉,你唔知道幾時轉緊你,只知道你自己不停俾過山車係咁轉,而且開始玩時,全部人都係倒轉來玩,所以每個人都要將身上的物件除低,包括對鞋,呢個係凌空吊腳玩的過山車.剌激指數爆哂燈,想挑戰高難度的朋友,可以去呢個遊樂場玩,包物超所值~

玩完咁激的機動遊戲,當然要浸溫泉舒服一下,而果晚吃的係自助餐再加特別訂製的魚生船(12000YEN),有三文魚,拖羅,甜蝦,海胆,北寄貝,新鮮的帶子,唔記得名的魚生,仲有手指咁粗而味道超甜的蝦,形狀似大頭蝦和對蝦的混合體,我們食完個魚生船已經飽哂,再加當地的雪糕,簡直係"正呀"

嘆完美味魚生後, 睇咗一陣估估下的日本電視節目,我們著住浴袍去浸溫泉,之前我都有D尷尬, 去到果陣時,浸的人明顯少咗,所以放鬆心情落去浸,果然浸完之後,成個人簡直飲完酒一樣, 紅光滿面,而且似武俠小說寫果D俾高人打通奇經八脈後,血氣運行全身一樣.

果晚訓得好舒服呀! きもち!!!


左上和下: 平和公園的櫻花 右上:建築中的觀音塔 右下: 金剛力士廟
左上和下以及右上: 麥記的食品,當中咖啡苦過廿四味,薯條好食過香港幾倍

右下: 富士急遊樂場的摩天輪

左上: 海盜船 右上:嚇到你死的恐怖屋,D叫聲連數公里都聽到,咪話唔驚:S

左及右下: 當晚的魚生船,(有手指咁粗的超甜蝦)おし!!!



2 則留言:

Morca 說...

 ̄﹁ ̄

逍遙小妹 說...

是悶還是妒忌?