2008年8月20日星期三

昔日蘋果

昨天小妹找東西的時候,不經意找到幾年前在蘋果日報刊登的舊作.雖然有微薄稿酬,但已經覺得很開心!因為有人欣賞自己的作品,還可以刊登報紙.這些都是很深刻的回憶.

以下是小妹兩篇拙作跟大家分享....



8 則留言:

數奇門 說...

嘩, 原來甘多blogger 都上過報紙架 ?

逍遙小妹 說...

而家blogger仲容易上報呢,因為以前冇blog的玩意,真係要靠報紙先可以將作品發表的.

而我兩篇文章都已經很久歷史呢! ^^

Morca 說...

o_O

火女 說...

二十歲, 拍了七年拖, 一年後重遇......

咁咪十二歲開始拍hahaha....XD

逍遙小妹 說...

火女~~

只是小說故事而已,其實小妹好奇地想七年的感情是否可以繼續?

也許我根本未過愛一個人可以愛足七年....

匿名 說...

總之能夠上報都唔簡單,你有能力寫上去有人欣賞,梗有啲原因既,呢啲係一啲普通人話做就做到既事。

果然係值得記念。

逍遙小妹 說...

LO哥~~

多謝你讚賞,有人去睇已經很開心LU~~
其實當時都有1,2百萬人會睇呢份報紙掛~~

匿名 說...

哈哈,我想寫係「唔係普通人話想做到就做到」~

身邊有啲人寫野寫上報紙,我都覺得好勁... 我自己寫自己諗嗰啲,嘩,差幾皮,見唔到人出唔得街,真係就算登出來係出醜。