2008年10月1日星期三

渡過master生活的一個月後.......

小妹在浸大渡過咗master生活已有一個月,生活已變得離不開上課,做功課,做research及與同學做project,今次大部份同學都來自內地的學生,所以讀全日制比兼讀制還要多.
每次到浸大校園,自己好自然地變做學生,以前做學生俾我感覺係可以好HEA,但而家做學生有一種壓迫感,班上很多同學都是內地人,很快香港人在香港找工作面對相當大的競爭力,至少人家可以唸一口流利的普通話.
每次聽到很多的普通話,我覺得很有用,因為自己仍然在學普通話,但有時同學的話題很難去分享,或者大家文化背景不同吧!
雖然以前讀OU,大家都是不太熟,或者大家都是工作人仕,即使大家不太熟,氣氛都幾輕鬆的,但現在就....感覺已經不一樣,好似有種孤軍作戰一樣.
孤軍作戰的時候我都試過,但今次比上次更孤立,更孤獨......
算吧! 好好繼續準備週末的CRE及週日的普通話筆試呢!!!!!!!!

6 則留言:

L L 說...

努力呀小妹!

梁奕 說...

ar,我以前都係OU讀過...比心機,你掂架!

逍遙小妹 說...

多謝帥哥們關心~~小妹感謝你們!

denzel~~~

你在OU讀哪一科呀?

匿名 說...

家陣太多勁ge人都係內地.... 如果仲保持以前嗰陣hea心態, 實比人打沉... 尤其係嗰啲優悅感太強既香港人...

anyway, 加油! =)

逍遙小妹 說...

lo哥~~

尤其係嗰啲優悅感太強既香港人---> 唔係講緊小妹嗎? 哈哈!!
anyway~~多謝你的諫言,果然聴君一席話,勝讀十年書~~~

匿名 說...

哈, 你有自覺就已經唔係喇, 大把人我識都係勁自負.

同埋呢, 小妹~ 我一野就加左你十年壽命!? 我好驚wo~~ 你家陣咪千幾歲???~! hahha 不過我呢啲都係up下je~