2009年6月28日星期日

又到抉擇的時候...........

人生有很多抉擇的時候, 甚至連一餐飯都要抉擇食什麼,係咪?
所以我今次亦都要抉擇........就是畢業論文啦!!!

真係頭痛呀!!!!呢篇論文關乎可以順利畢業......
今次真係要慎重考慮..........

但咁多題目,點揀呀?

4 則留言:

eric 說...

唔知你讀乜科,好難俾提示。不過都喺要自己最熟嘅topic就喺啦。仲有就喺唔好太大範圍。要喺一個問題,一個假說(hypothesis)。

逍遙小妹 說...

我讀係environmental management and public health,我可以send些題目俾你嗎,以及可以為我提供意見邊D題目容易做呢~~
另外我做的題目唔需要做實驗的,只要review other person paper and reference book而已....

eric 說...

review paper都可以用一個問題嚟做,會好過流水賬式嘅大集合。

電郵啲問題俾我睇吓都好,希望俾到些少意見啦。我嘅電郵喺eric.ottawa [at] gmail [dot] com

逍遙小妹 說...

ERIC~~

多謝你呢^^