2007年9月17日星期一

My Dream House

小妹自從踏入社會大學修行之後,就很想有自己的DREAM HOUSE,而家終於見到自己的Dream House呢~~
它咪就係"逍遙雋岸 “L Utopie".即使在這裏住一晚而已,也是不枉此生!



夜景亦超靚呢~~~看到小妹流口水:P



逍遙雋岸是我的Dream House,唔知小妹幾時才可以上岸呢?:P

11 則留言:

Old Cake 說...

WOOW! 超靚

逍遙小妹 說...

係呀~~~你住那邊可以見到海嗎?
這豪宅比香港山頂是便宜的,但打工仔點會有二千幾萬去買樓呢~~所以這是我夢想^^

小溫 說...

今晚買二千萬,唔係妳架咩?係妳o既,就剛剛好啦...

說...

呢,其實呢個世界上呢有好多好d既屋架...仲平好多添,不過就唔響香港啦當然...

K1 說...

喺邊度嚟架?

Old Cake 說...

We don't any ocean there in the midwest. There are a small ponds around my house. hehe
二千幾萬? WOW Crazy!

逍遙小妹 說...

K1~~

呢度係香港大埔白石角,面對吐露港,無敵港景呢~~~

小溫~~

我都想係其中一個幸運兒呀!但真的中了的話,就不會現在買,會放在投資上賺到1億才會買呢~~ ^^

米生~~

世上還有很多好靚的屋,但是心在香港嘛~~當然住在香港呢~~

老餅~~

湖都算不錯呢~我只是睇到私人樓的一角泳池咋~~

宇宙人 說...

有 d 迫貴遠 (X桂園) feel wor

逍遙小妹 說...

宇宙人~~

其實大家差不多,分別最大是地方跟設計嘛~~鬼叫自己長住香港咩~~>_<

宇宙人 說...

所以我都係 prefer 屋苑 lor, 似返個城人

一係德福, 二係黃埔, 三係太古.

匿名 說...

果然好正!!