2007年10月19日星期五

小妹給大家一個出奇蛋

今日我小妹俾大家一個出奇蛋, 你估吓出奇蛋入面有什麼?

新奇好玩的野, 定逍遙小妹的真面目?



我要開估啦!!!!!!!!!!!!



就係................





咪呢個囉.....................


就按這裏就可以啦!

7 則留言:

宇宙人 說...

有無加左 effect ga ?? (講笑)
你把聲好溫柔 wor~

xiao zhu 說...

See you later!

K1 說...

Cool! What a sexy voice! 好似聽緊電台節目呀! :D

But from you voice, seems you're still a bit sick. Please take care. I look forward to hearing your new program soon. :)

逍遙小妹 說...

宇宙人~~

我把聲冇加effect呢! 但我自己覺得把聲比較多鼻音呢>_<

K1

多謝你讚賞呢~~
其實我把聲已經好番哂! 但唱歌就爭D呢~~
我會努力KEEP住把聲呢

北夫人 說...

逍遙做web J,好諗頭喎!

你真係好有潛質做DJ呢!把聲有點車淑梅的影子呀!

期待你下個月唱番首歌仔俾我地聽!

英倫肥龍 說...

逍遙小妹,

你把聲好聽呀, 仲有呢個形式好特別喎~~(好有點唱節目feel呢!)

十一月中再見, see you later!

逍遙小妹 說...

喵喵, 肥龍~~

多謝你們呢~~ 我的聲線似車淑梅的影子? 哈哈!