2007年10月4日星期四

小休片刻

小妹近日工作及學業都很忙, 所以無暇再寫BLOG呢~~~>_<



其實小妹很捨不得你們支持我的朋友, 在這裏多謝你們, 包括: 老餅, 米搞, 莫測, 馬老闆, 苗娜, 宇宙人, 米乎人, 小豬, 喵喵, 北北, 卡夫卡等, 如未提及名字, 請多多包涵~~~



我大概11月中會回來啦! 到時會有新作給你們看呢! ^^



小妹送大家一首歌來答謝你們的支持和關心!






8 則留言:

匿名 說...

寫blog很隨意的, 有空就寫, 沒有空就不要寫囉! :) 平常有用bloglines, 妳再寫文自然會來看啦! :)

Old Cake 說...

你保重啦, OK? 十一月見!
BTW,呢首真係好嘢黎!

北北 說...

^^

ms M 說...

oh! luckily 1.5 month is not too long!! i hope to see your blog updated soon :)

宇宙人 說...

身子緊要嘛, 唔係搵到錢又溝到仔都補唔返.

我都知o係香港一路做野一路返學真係好辛苦, 外國就真係完全唔同(唔包括台灣/日本), 鬼佬好多鐘意做做下野突然 quite 左走去讀書

逍遙小妹 說...

大雄,old cake, 宇宙人,苗娜,北北~~~

多謝大家的關心及諒解, 我心裏非常感動呢~~

大雄 遲些我會向你請教寫BLOG的心得呢!請多多指教!

old cake 呢首歌特別為人而設呢! ^^

北北 多謝你百忙之中都來睇我個BLOG,幾時約出來打羽毛球呀! :P

苗娜 我都有睇你的BLOG呢,我很喜歡你介紹各地的美食! yummy!

宇宙人 呢份工搵唔到錢之餘仲冇仔溝呀! OT都冇補水呀,其實大公司都不是咁好啫!
我今日做到成個人散哂咁滯>_<~~

暗黑的卡夫卡 說...

Was busy awhile ago...now I have you in my feeds I know...

Take care and waiting for you to come back! =)

xiao zhu 說...

Take care! I may also need some rest.