2007年10月2日星期二

病魔纏身

最近流感高峰期,我都避不過這場流感,每次都咳到就要死咁劑,弄到我幾日都冇心機寫BLOG >_< !
好彩的係我只是受到一些喉嚨痕而咳,而不是每隔幾分鐘就咳一次,但是一咳就........一發不可收拾,至少要10分鐘才平息!
最禍不單行是除了咳之外,左腳忽然很痛,連落樓梯都要就住就住,所以回港之後第一時間去睇醫生(因為上次睇完都未痊癒),醫生話我左腳係骨膜炎,我當時嚇了一跳話: 唔係咁嚴重呀!我之前患過筋膜炎,而家又有骨膜炎呀?
然後醫生解釋有些人會比較容易患關節炎,真係禍不單行! 嗚嗚~~~~
謹祝大家享受國慶之外,都要注重身體,免受流感傷害!
(因為病一病都要3個禮拜先好番)

祝各位身體健康! 小妹贈大家一首打油詩
身體健康無價寶,
千萬不要隨處蒲,
作息時間編得好,
流感當然冇得撈!

8 則留言:

小溫 說...

小妹,

呢排天氣古靈精怪,好番之後都仲要觀察一段短時間先好確認清晒病毒。

另,我隻腳禍不單行的程度更甚於妳,小腿拉傷好番兩個星期唔夠,到大腿內側拉傷!都係我班損友整古我,我未做得切熱身就俾人趕落球場,搞到而家行步路都好鬼痛!

小溫

馬老板 說...

小心身體呀!

xiao zhu 說...

真係要小心健康呀!

逍遙小妹 說...

小溫,馬老板,小朱

多謝你們關心,其實我至今都未完全好番,但工作上晚晚做到9點幾先有得收工,想好番都幾難,做得咁辛苦都唔知為咩? 遲D真想轉工呢?馬老板那邊有介紹嗎? ^^

匿名 說...

小妹要保重身體啊

還有,那首打油詩很有趣
是小妹自己作的?

好一句「作息時間編得好,流感當然冇得撈」!

說...

個老闆咁刻薄,走啦!健康至上呀。

Old Cake 說...

小心身体啊, 小妹!

逍遙小妹 說...

阿莫~~

打油詩當然是小妹作呢! 多謝你的讚賞!

阿米~~

其實我很久之前都想轉工,可惜我仲未搵到更好的工,點走呢?

老餅~~~

多謝你的關心,無言感激! ^^