2007年9月21日星期五

MY FIRST TIME QUESTIONAINNE

今天跟自己玩一個問答遊戲,而這個遊戲要很好的記憶才可以做到的.
每個人的第一次是很深刻印象.其實有些時候玩這個遊戲是很有效,因為可以訓練自己的記憶力,而且可以回味一些往事^^








生活篇




  1. 第一次走路是幾時? 應該是半歲的,因為遙媽告訴我的. HEHE


  2. 第一次叫爸媽是幾時? 都是半歲的


  3. 第一次尿床是幾時? 是五歲時一個月黑風高的晚上.


  4. 第一次看電影? 太約是幼稚園畢業那時,而那套電影是"千年女王"


  5. 第一次考到頭三甲? 在中班那一屆


  6. 第一次影全家幅? 太概是高班那段時間


  7. 第一次給遙爸醒"5元"? 在幼稚園時候,而且我被"醒"到流蚊飯>_<


  8. 第一次入急症室? 在一歲有急性肺炎兼抽筋,嚇到遙媽三魂唔見七魄呢,幸好閰羅王唔要我呀!


  9. 第一次睇演唱會? 在中二時候睇劉華演唱會


  10. 第一次作品可以展覽?在中二時候的中國歷史PROJECT中獲得優異獎,當時PROJECT題目是中國萬里長城,封面上有一個修行的人經過,旁邊寫上"不到長城非好漢",都幾吸引呀!!!!!!!

下次是玩樂篇~~~各位記住睇呀!!!!!!!





6 則留言:

匿名 說...

不知為何,總是覺得你有些部分寫得很幽默

最好看的文章,就是你把它們寫成故事般
如「被"界"事件簿」

逍遙小妹 說...

阿莫~~

多謝你的讚賞,我會繼續努力,而且我用多D/幽默抵死來寫,希望你們會喜歡

宇宙人 說...

第一次睇電影係天空之城, 完全無晒印象了

無睇過 concert, 因為鐘意既大部分都係外語歌星 T_T

又, 岩岩先留意你加左我既 link, 都係隨便寫而已, 都多謝你既欣賞 la.

逍遙小妹 說...

阿莫,宇宙人~~

你們都是長居於外國嗎? 因為看到你們的BLOG都是寫外國地方為中心,我沒有猜錯嗎? ^^

匿名 說...

是呀,我是住在美國加州的。

宇宙人 說...

我算唔算長居呢 ....
都好難講 wor, 嘻~
不過十一月都會返香港先