2008年4月3日星期四

生日"咭"

遙爸給我一張生日"咭",這張"咭"原來是信用咭呢,因為幾年前遙爸幫我申請的,但一直我都沒有用過,而前幾天換了一張新的咭.

其實我用不著這麼多的咭,但是不同咭有不同的優惠,只要自己約束一下,不要先駛太多未來錢的話就可以呢~~

所以,我今年有張生日"咭"呢,不過要自己付簽賬額的.

然而,何時有一張不用付簽賬額的咭呢?

我相信很多女生會夢寐而求.............

11 則留言:

L L 說...

吓,小妹,四而後三,難道是今日(4月3日)?

係就:恭祝你福壽與天齊,慶賀你生辰快樂,年年都有今日,歲歲都有今朝,恭喜你,恭喜你...

唔係嘅話,再諗。

逍遙小妹 說...

朗兄~~~~

恭喜你呢,你估中啦!!!

神秘禮物會稍後通知~~~

L L 說...

@...@...可以是香吻一個嗎? 哈哈!

再補祝生日快樂!

逍遙小妹 說...

這個可以嗎?

^&^))))))
我怕你受不了我的紅唇,呵呵)))

L L 說...

這是甚麼?

L L 說...

是 cyber kiss 嗎?

都好,我也怕你受不了我的 '豬'唇,哈哈!

逍遙小妹 說...

朗兄~~~

你喜歡嗎?

laulong 說...

死啦,唔答得,我驚我會暈!

逍遙小妹 說...

朗兄~~~

你點會暈呀? 你都過少年衝動的時候,少少誘惑,受得住,受得住........

XDDD))))))))

L L 說...

受鬼!啊,唔得閒,要抹鼻血!

匿名 說...

逍遙小妹:

補祝生日快樂先~~~~~~:)

Daniel.