2008年4月5日星期六

冰之手

雖然我皮膚很容易出汗,但我手總會比正常體溫低兩度,所以每天出門時,雙手永遠冷冰冰的.尤其是前陣子寒冷天氣的時候,我雙手便處於凍僵狀態,凍到麻痺.

由於血液循環系統比較差的關係,所以替男友手口服務時,他會感到冰火的感覺,總會向我投訴,為什麼你全身都熱,但偏偏雙手仍然冰手一樣.

我總會給一個很性感的答案,我這雙手可以給你冰火二重奏,難道你不喜歡?

當他難以自控時,他對我冰手愛不釋手呢!

每當他拖我手的時候,我會把冰之手完完全全被他溫暖的手包着,成為人肉暖包.

然而,這幾年,我冰之手的用途便用來人肉冰條請朋友吃,呵呵!!!!

19 則留言:

匿名 說...

這個...這個,留給女文友回應會自然點。

宇宙人 說...

身軀似是以冰做,眼眸沉寂似孤島,
淑女的心最高傲,從未曾越軌走一步。

魔鬼的誘惑以火做,眼神能令我飄高,
電波干擾我思路,唇又如浪漫的小圈套。

高溫已達八千度,再難逃避我怎麼好。
內心敲響了警號,迷亂時莫受他這一套。

送俾你,知唔知係咩歌 ?? XDDD

逍遙小妹 說...

是男歌手的歌嗎?
有少少印象,俾時間我估下先^^

宇宙人 說...

NONONO

90 年頭, 仲有飛圖既時代
雖然果位明星都唔知算唔算歌手, 女的

果時既中文歌,工整,講究用字
有味又唔太喊, 風騷挑逗

好懷念呢, 果時我小一二咋 !!

逍遙小妹 說...

宇宙人~~~

那時我已經中一,二呢~~可能忙著功課,只記得當年有四大天王呀~~~

90年代的歌詞水準比起現在高呢,所以我喜歡聽這年代的歌~~~

有睇我改了新詞的"等"嗎?

匿名 說...

逍遙小妹:

甚麼時候可以吃到妳的人肉冰條呢?嘻!:P

Daniel.

Old Cake 說...

係葉玉卿既歌呀!

逍遙小妹 說...

daniel~~

你想食呀?
下次大家約出來之前,我在寒冷的商場逛一陣,你一定會食到人肉冰條呢,呵呵~~

餅兄~~~

多謝你的提示呀~~~很久沒見啦~~~

匿名 說...

逍遙小妹 提到...
daniel~~

你想食呀?
下次大家約出來之前,我在寒冷的商場逛一陣,你一定會食到人肉冰條呢,呵呵~~

如果日日都食到就更加開心,嘻!:P

Daniel.

北夫人 說...

Daniel,究竟你係想吃逍遙的人肉冰條還是想享受她的冰之手呢?哈哈哈~

逍遙小妹 說...

喵喵~~

多謝你提醒DANIEL呢~~~
很久沒見呢~~~生活OK嗎?

daniel~~

咁要睇天意,我們可以在學校相遇呢~~哈哈

匿名 說...

喵 提到...
Daniel,究竟你係想吃逍遙的人肉冰條還是想享受她的冰之手呢?哈哈哈~

兩樣都有更加好~~~~~~:P

Daniel.

逍遙小妹 說...

daniel~~

你不怕對你的信仰有些抵觸嗎?

匿名 說...

逍遙小妹 提到...
daniel~~

你不怕對你的信仰有些抵觸嗎?

另一樣?最少定婚後才試~~~~~~:P

Daniel.

逍遙小妹 說...

daniel~~

人肉冰條隨時可以請你食呢~~呵呵~~

北夫人 說...

>>我們可以在學校相遇

原來逍遙同Deniel係同學??

小妹,我最近工作頗為忙呀,所以好少留言俾你,唔好意思...

逍遙小妹 說...

喵~~~

這個我知道呢~~請好好保重身體啊!!

匿名 說...

逍遙小妹:

剛看到大學result~~~~~~:)

Daniel.

shizuoka2002 說...

逍遙小妹:

欣賞及指正:)

http://daniel2002-shizuoka2002.blogspot.com/

Daniel.