2009年2月21日星期六

下個禮拜要完成三個任務,真的可以嗎?

下個禮拜要完成三個任務,而不是三個願望....
明天---- 普通話考試
後天---- group presentation powerpoint
禮拜四--- 一份3000words paper

我真的可以如期完成嗎?

其實........我真係唔知道自己可不可以........

3 則留言:

i.c. 說...

我禮拜一有個考試,我而家仲喺度hea嚟hea去,點都未點過啲material,我啲恐懼感越嚟越遲鈍~~~
你當然可以啦,先先outline咗張paper先,然後做起個ppt同review普通話,搞點呢兩樣再去返份paper到,慢慢同佢玩(俾佢玩)~~~ 加油阿~~~

逍遙小妹 說...

Ingrid~~

我今日已考咗普通話,今晚做埋份PPT,跟住3日做埋份paper,就大功告成.....
:P

i.c. 說...

恭喜恭喜
我今日都要逼自己癡住張凳,唔係真係等肥佬~~~